Cena odborníků na trhu práce stále stoupá!
Projekt 10 lekcí techniky, reg.č. CZ.1.07/1.1.05/02.0032
___________________________________________________________________________
Informace pro školy číslo 8 – květen 2010
Schůzka Realizačního týmu projektu se uskutečnila dne 18. května na STŘ Jaroměř.
Zápis z této schůzky
Účast (bez titulů):
SPŠ Nové Město nad Metují – Bohumil Suchý
SŠGS Nová Paka – Petr Jaroš, Stanislava Štrynclová
ISŠ Nová Paka – Radomír Mykyska
SOŠ a SOU Hradební 1029, HK – Karel Kubza
SOŠ a SOU HK, Vocelova - Jiří Krenčík
SŠTŘ Nový Bydžov – Petr Vaníček
VOŠ SPŠ Náchod – Pavel Mertlík
SŠŘ Jaroměř – Zdeněk Vítek
SPŠ Hronov – Ladislav Volhejn
SPŠ Nové Město – Opočno – Miroslav Práza
KHK KHK – Jiří Daniel, Petra Tuzarová, Ing. Marie Vrbová, Ing. Jarmila Zemanová
Projednána realizace všech projektových aktivit, dosažené výsledky naplnění monitorovacích indikátorů, předány podklady pro zúčtování projektu.
Aktivita 01 – kroužky 10 lekcí techniky
Způsob realizace byl popsán v Informacích pro školy č. 7. V květnu byla zahájena spotřeba materiálu ve školách, které ještě realizovaly kroužky. Ostatní školy zahájí spotřebu nejpozději v říjnu 2010. Celkem dosud realizováno 37 kroužků, v evidenci se mohou ještě objevit kroužky ze škol, které nebyly zastoupeny na schůzce RT.
Celková účast. Chlapci 196, dívky 10, celkem - 206 žáků
Úkol pro místní koordinátory:
V každém měsíci počínaje květnem 2010, pokud dojde k výdeji materiálu z místního skladu, vystavte výdejku na materiál, kterou podepíše vydávající (místní koordinátor) a přejímající (vedoucí kroužku). Místní koordinátor zaznamená výdej elektronicky do skladových karet přesně v souladu s výdejkou.
Výdejku je nutné vystavit jen pro kroužek, který začal buď koncem dubna nebo začne nyní nebo až po zahájení školního roku 2010-11. Podepsané výdejky je nutno do 25. dne každého měsíce, v němž k výdeji dojde, zaslat poštou s podpisy (bez razítek!!) na adresu
Krajská hospodářská komora Královéhradeckého kraje
Ing. Marie Vrbová
Společenské centrum Panská 1492
516 01 Rychnov nad Kněžnou.
Schválen záměr na realizaci výměny
1. Střední škola – Podorlické vzdělávací centrum Odborná stáž Pärnu – Estonsko
Záměr odsouhlasen všemi přítomnými hlasy.
Jiné než předem projednané výměny na schůzkách realizačního týmu nelze v projektu realizovat. Případné další záměry je možné připravit do rezervy k projednání v říjnu 2010. Byly by realizovány v případě nedočerpání finanční dotace na výměny, které byly schváleny v úvodu projektu.
HM projektu podal informaci o realizaci první výměny
SOŠ SOU Hradební – Sinsheim, uhrazena faktura za 48 tis. Kč za dopravu.
Celková účast na dosavadních výměnách doložená prezenčními listinami
Chlapci 41, dívky 0, celkem – 41 žáků
Aktivita 03 – exkurze a praxe u zaměstnavatelů
Aktivity probíhají na obou školách, kterých se aktivita týká, tj. HK SŠHNN a HK Vocelova. S panem Krenčíkem a o den později v Hradci s panem Skálou jsme dohodli způsob doložení realizace praxí a vyfakturování alikvotní části těchto praxí za I. kalendářní pololetí 2010.
Celková účast zatím: 0
Aktivita 04 –Vytvoření komplexu nabídky vzdělávání učitelů odborných předmětů členěné podle odvětví a oborů a realizace 320 stáží učitelů technicky zaměřených SŠ a SOU u zaměstnavatelů s finančním zajištěním
Hlavní manažer informoval o způsobu realizace a potřebném doložení stáží. K doložení realizace stáže použijte tiskopis z webových stránek a vyplňte všechny náležitosti.
Celková účast zatím: 0
Aktivita 05 – popularizace technických oborů
K doložení aktivity je třeba popis akce, prezenční listiny.
Celková účast Chlapci 461, dívky 277, celkem – 738 žáků
Potřeba doložení aktivit, termíny, výplata odměn
Na základě doložených dokladů o realizaci jednotlivých aktivit budou po projednání s místními koordinátory rozpočtovány prostředky na úhradu vzniklých osobních nákladů místních koordinátorů a popularizátorů technických oborů.
Termín pro doložení všech aktivit za 1. pololetí je pro všechny školy 31. 5. 2010. (s výjimkou HK Vocelova - akce ještě 11. června)
Termín pro schválení dotací jednotlivým školám, které doloží v termínu aktivity. 10. 6. 2010
Místní koordinátoři na základě schválené dotace připraví hlášenky potřebné k dohodám o provedení práce. T: 15. 6. 2010.
Manažerka projektu připraví tyto dohody, rozešle je do 20. 6. 2010 a pro možnost vyplacení bude potřeba zároveň předat i pracovní výkaz hodin odpracovaných na stážích (součást každé dohody) a na akcích popularizujících technické obory. T: 25. 6. 2010
Vyplacení odměn v červenci 2010.
Pokud nebudou doloženy aktivity škol včas, nebudeme schopni odměny vyplatit.
Na koho se obrátit v případě nejasností:
Jiří Daniel – stěžejní problémy s realizací projektu
Petra Tuzarová – doložení jednotlivých aktivit, personální hlášenky, dohody o provedení práce, pracovní výkazy, kroužky 10 LT včetně prezenčních listin
Ing. Marie Vrbová – záměry na výměny mezi školami, objednávky dopravy, doložení zpráv o realizaci výměny včetně prezenční listiny, doložení akcí na podporu technických oborů – zprávy a prezenční listiny, webové stránky, evidence spotřeby materiálu
Marie Andršová – účetnictví projektu
Zapsal:
Jiří Daniel, hlavní manažer projektu 10 LT, ověřila Petra Tuzarová 20. 5.2010
Hospodářská Komora RK Bc. Petra Matějíčková
Hospodářská Komora RK494 620 179 nebo 602 509 411