Cena odborníků na trhu práce stále stoupá!

Informace pro školy č. 8

30.09.2010 11:30

 

Projekt 10 lekcí techniky, reg.č. CZ.1.07/1.1.05/02.0032

___________________________________________________________________________

 Informace pro školy číslo 8 – květen 2010

Schůzka Realizačního týmu projektu se uskutečnila dne 18. května na STŘ Jaroměř.

 Zápis z této schůzky

 Účast (bez titulů):

 SPŠ Nové Město nad Metují – Bohumil Suchý

SŠGS Nová Paka – Petr Jaroš, Stanislava Štrynclová

ISŠ Nová Paka – Radomír Mykyska

SOŠ a SOU Hradební 1029, HK – Karel Kubza

SOŠ a SOU HK, Vocelova - Jiří Krenčík

SŠTŘ Nový Bydžov – Petr Vaníček

VOŠ SPŠ Náchod – Pavel Mertlík

SŠŘ Jaroměř – Zdeněk Vítek

SPŠ Hronov – Ladislav Volhejn

SPŠ Nové Město – Opočno – Miroslav Práza

KHK KHK – Jiří Daniel, Petra Tuzarová, Ing. Marie Vrbová, Ing. Jarmila Zemanová

 

Projednána realizace všech projektových aktivit, dosažené výsledky naplnění monitorovacích indikátorů, předány podklady pro zúčtování projektu.

 

Aktivita 01 – kroužky 10 lekcí techniky

 

Způsob realizace byl popsán v Informacích pro školy č. 7. V květnu byla zahájena spotřeba materiálu ve školách, které ještě realizovaly kroužky. Ostatní školy zahájí spotřebu nejpozději v říjnu 2010. Celkem dosud realizováno 37 kroužků, v evidenci se mohou ještě objevit kroužky ze škol, které nebyly zastoupeny na schůzce RT.

Celková účast. Chlapci  196,  dívky  10,  celkem  - 206 žáků

 

Úkol pro místní koordinátory:

V každém měsíci počínaje květnem 2010, pokud dojde k výdeji materiálu z místního skladu, vystavte výdejku na materiál, kterou podepíše vydávající (místní koordinátor) a přejímající (vedoucí kroužku). Místní koordinátor zaznamená výdej elektronicky do skladových karet přesně v souladu s výdejkou.

Výdejku je nutné vystavit jen pro kroužek, který začal buď koncem dubna nebo začne nyní nebo až po zahájení školního roku 2010-11. Podepsané výdejky je nutno do 25. dne každého měsíce, v němž k výdeji dojde, zaslat poštou s podpisy (bez razítek!!) na adresu

 

Krajská hospodářská komora Královéhradeckého kraje

Ing. Marie Vrbová

Společenské centrum Panská 1492

516 01 Rychnov nad Kněžnou.

Aktivita 02 – Spolupráce a výměna zkušeností mezi školami a školskými zařízeními navzájem

Schválen záměr na realizaci výměny

1.      Střední škola – Podorlické vzdělávací centrum Odborná stáž Pärnu – Estonsko

Záměr odsouhlasen všemi přítomnými hlasy.

Jiné než předem projednané výměny na schůzkách realizačního týmu nelze v projektu realizovat. Případné další záměry je možné připravit do rezervy k projednání v říjnu 2010. Byly by realizovány v případě nedočerpání finanční dotace na výměny, které byly schváleny v úvodu projektu.

 

HM projektu podal informaci o realizaci první výměny

SOŠ SOU Hradební – Sinsheim, uhrazena faktura za 48 tis. Kč za dopravu.

 

Celková účast na dosavadních výměnách doložená prezenčními listinami

Chlapci 41, dívky  0, celkem – 41 žáků

 

Aktivita 03 – exkurze a praxe u zaměstnavatelů

Aktivity probíhají na obou školách, kterých se aktivita týká, tj. HK SŠHNN a HK Vocelova. S panem Krenčíkem a o den později v Hradci s panem Skálou jsme dohodli způsob doložení realizace praxí a vyfakturování alikvotní části těchto praxí za I. kalendářní pololetí 2010.

Celková účast zatím: 0

 

Aktivita 04 –Vytvoření komplexu nabídky vzdělávání učitelů odborných předmětů členěné podle odvětví a oborů a realizace 320 stáží učitelů technicky zaměřených SŠ a SOU u zaměstnavatelů s finančním zajištěním

 

Hlavní manažer informoval o způsobu realizace a potřebném doložení stáží. K doložení realizace stáže použijte tiskopis z webových stránek a vyplňte všechny náležitosti.

Celková účast zatím: 0

 

Aktivita 05 – popularizace technických oborů

 

K doložení aktivity je třeba popis akce, prezenční listiny.

Celková účast Chlapci 461, dívky 277,  celkem – 738 žáků

 

Potřeba doložení aktivit, termíny, výplata odměn

 

Na základě doložených dokladů o realizaci jednotlivých aktivit budou po projednání s místními koordinátory rozpočtovány prostředky na úhradu vzniklých osobních nákladů místních koordinátorů a popularizátorů technických oborů.

 

Termín pro doložení všech aktivit za 1. pololetí je pro všechny školy 31. 5. 2010. (s výjimkou HK Vocelova - akce ještě 11. června)

 

Termín pro schválení dotací jednotlivým školám, které doloží v termínu aktivity. 10. 6. 2010

 

Místní koordinátoři na základě schválené dotace připraví hlášenky potřebné k dohodám o provedení práce. T: 15. 6. 2010.

 

Manažerka projektu připraví tyto dohody, rozešle je do 20. 6. 2010 a pro možnost vyplacení bude potřeba zároveň předat i pracovní výkaz hodin odpracovaných na stážích (součást každé dohody) a na akcích popularizujících technické obory. T: 25. 6. 2010

 

Vyplacení odměn v červenci 2010.

 

Pokud nebudou doloženy aktivity škol včas, nebudeme schopni odměny vyplatit.

 

Na koho se obrátit v případě nejasností:

 

Jiří Daniel – stěžejní problémy s realizací projektu

Petra Tuzarová – doložení jednotlivých aktivit, personální hlášenky, dohody o provedení práce, pracovní výkazy, kroužky 10 LT včetně prezenčních listin

Ing. Marie Vrbová – záměry na výměny mezi školami, objednávky dopravy, doložení zpráv o realizaci výměny včetně prezenční listiny, doložení akcí na podporu technických oborů – zprávy a prezenční listiny, webové stránky, evidence spotřeby materiálu

Marie Andršová – účetnictví projektu

 

 

Zapsal:

Jiří Daniel, hlavní manažer projektu 10 LT, ověřila Petra Tuzarová 20. 5.2010

Kontakt

Hospodářská Komora RK Bc. Petra Matějíčková

rychnov@komora-khk.cz

Hospodářská Komora RK
Panská 1492
516 01 Rychnov nad Kněžnou

494 620 179 nebo 602 509 411

Vyhledávání

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode