Cena odborníků na trhu práce stále stoupá!

Informace pro školy číslo 3

01.02.2010 13:49

 

Projekt 10 lekcí techniky

reg.č. CZ.1.07/1.1.05/02.0032

___________________________________________________________

 

Informace pro školy číslo 3 – listopad 2009

 

Vážené paní ředitelky, vážení pánové ředitelé škol,

 

 V informacích č. 2. ze dne 22. 10. 2009 jsem Vás žádal o zaslání objednávky jako podkladu pro VŘ na nákup materiálu. Většina z Vás mi podklady dodala obratem, některé z vás jsem musel urgovat. V podstatě nám nezbývá nic jiného než postupovat společně rychle a koordinovaně, protože materiál, který nyní nakoupíme, bude jediný za dobu celého projektu. Během minulého týdne jsme zpracovali varianty výběrového řízení na nákup materiálu téměř za 400 tis. Kč tak, abychom uspokojili všechny Vaše požadavky. Z těch jsme vyřadili veškeré nářadí (o tom jsme informovali předem).

 

 Přestože nám původně subjekt zprostředkovávající dotaci, tedy odbor grantů a dotací KÚ KHK kraje, připustil po nekonečných jednáních a ověřování možností na ÚHOS variantu nákupu stavebnic pro modelářské, elektrotechnické a jiné kroužky, při projednávání způsobu VŘ na materiál dopadlo všechno jinak. Stavebnice byly definitivně zařazeny do nezpůsobilých nákladů projektu a je nutno je z požadavků úplně vyřadit, a to i za cenu neuskutečnění některých kroužků.

 Alternativou k tomu ale je nákup náhradního materiálu místo stavebnic, ze kterého budou děti tvořit.

 Níže uvedené školy tedy musí své požadavky na materiál a počet kroužků ještě upřesnit – vypustit stavebnice, které nesmíme nakupovat.

SOŠ a SOU Hradební Hradec Králové, SUŠHNN Hradec Králové, VOŠ a SPŠ Jičín, ISŠ Nová Paka, SPŠ Hronov, SŠŘ Jaroměř, VOŠ, SOŠ a SOU Kostelec n. O., VOŠ a SPŠ Rychnov n. K., SŠ Dobruška

Ostatní požadavky jsou bez problémů.

 

Byli jsme upozorněni na přísné sledování spotřeby materiálu v jednotlivých kroužcích. Při realizaci budeme muset respektovat přísná unijní pravidla.

 Místní koordinátor dostane na starost vyplnění dokladů:

-        Příjemka materiálu na sklad

-        Skladová evidence spotřeby materiálu

-        Na konci realizace kroužků nemůžeme mít žádný zůstatek materiálu – s tím bychom měli velké problémy – bude tedy potřeba vše objednané spotřebovat…

-        Evidence docházky do kroužku

-        Výkaz počtu odpracovaných hodin vedoucím kroužku.

 

Všechny tyto tiskopisy pro Vás připravíme.

 

Předpokládám, že budete schopni materiál, který jste si objednali, nakonec vykázat. Pokud tomu tak není, urychleně pošlete úpravu objednávky, abychom byli schopni zařadit do výběrového řízení přesně to, co potřebujete.

 

 Výběrové řízení vypíšeme dne 2. 12. 2009, bude trvat 14 dní. Do řízení zařadíme jen materiál, nikoli stavebnice (tedy ani kluzák Ben, ani Merkur, ani nic podobného…). Pokud bych od shora uvedených škol do tohoto termínu nedostal novou objednávku, nemohl bych později pro školy nakoupit vůbec nic!!!

 

 Materiál pro kroužky do většiny škol doručíme do konce prosince. Do té doby je sice možno zahájit kroužky, ale zatím bez materiálu.

 

 

 

 

 

 

 

 

Požadavky na zahraniční výměny škol

 

 

 V pátek 11. prosince 2009 se uskuteční další koordinační schůzka projektu. Nemusí být nutně v Rychnově n. K., zkuste mi nabídnout někdo z Vás prostor pro uspořádání našeho setkání, kde bych s vámi probral realizaci dalších aktivit projektu, kde se nevyhneme podstatným změnám. Na schůzce dojde zároveň k jednání o splnění Vašich požadavků na dotační prostředky na tuzemské i zahraniční výměny mezi školami a školskými zařízeními navzájem – v projektu máme 305 tisíc korun na dotaci dopravy na 7 zahraničních cest a 163 tis. Kč. na dopravu na 30 tuzemských výměn mezi školami. Budu od Vás potřebovat shromáždit požadavky opět velmi přesně, na schůzce dohodnout způsob výběru škol, kterým dotaci rozpustíme a způsob výběru studentů, kterým bude tato dotace poskytnuta. Použijeme dálkové autobusy pro 42 osob. Tyto záležitosti budeme muset předem přesně formulovat, proto si připravte své požadavky v následující formě:

 

-        Název školy

 

-        Doprava z (místo)

 

-        do (místo),

 

-        Předpokládaný počet km,

 

-        předpokládaná čekací doba v hodinách,

 

-        počet nocí,

 

-        předpokládaný termín (postačí měsíc a rok),

 

-        počet osob do 42.

 

-        Způsob, jak chcete vybrat studenty:

 

 

Každá škola může naplánovat maximálně jednu zahraniční cestu a maximálně 3 cesty tuzemské (i do jiných krajů do školy s podobným zaměřením). Požadavky předjednáme na společné schůzce, vypíšeme výběrové řízení na dopravce a zahájíme realizaci nejdříve v květnu 2010, ukončíme nejpozději v září 2011. 

 

 

Na další aktivity již nebudou nutná VŘ a jejich realizace bude snadnější.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aktivita 04 – stáže odborných učitelů

 

Pro možnost realizace této aktivity budeme potřebovat vytvořit plán stáží učitelů v jednotlivých firmách. Zatím Vás s tímto bodem nechci zatěžovat, protože při realizaci bude patrně muset dojít k podstatné změně. Stáže budou moci být realizovány jen pro vedoucí kroužků 10 LT (musíme prokázat, že tito lidé využili vzdělání pro realizaci projektu a předávají nabyté zkušenosti dál…). Výhodou této změny bude to, že bychom učiteli na stáži měli mít možnost uhradit obvyklou sazbu 135 Kč za hodinu, a to na dohodu o provedení práce. Stáž budeme muset doložit potvrzením firmy, výkazem docházky – tiskopis připravíme po schválení tohoto postupu, který projednáme na poradě.

 

Aktivita 05 – popularizace technických oborů

 

Při konzultaci s KÚ jsem uplatňoval možnost fakturace některých nákladů škol poskytovateli projektu jako zajištění služby. Bohužel – tato varianta, která byla v projektu schválena, byla ze strany KÚ nyní vyloučena. Předběžně jsem tedy dohodl „změnu plánu“ – organizátorům akcí proplatíme na Dohodu o provedení práce zajištění organizace akcí hodinovou sazbou s obvyklým výkazem práce a s tím, že doložíme počet účastníků budˇ klasickými prezenčními listinami anebo (což se rýsuje jako optimální varianta) kopiemi seznamů tříd z třídních knih a záznamy o nepřítomnosti. Seznam by potvrdilo ředitelství školy. Také tomto bodu budeme jednat a budeme potřebovat zajistit dostatek „prezenčních listin“ dokumentujících docházku a zprávu o uskutečnění akce s fotografií. Rovněž projednáme na společné schůzce 11. 12. Tyto akce budeme muset termínově na dobu celého projektu naplánovat tak, abychom předběžně odhadli počet účastníků, kterých by mělo být celkem 9 tisíc (tj. v průměru 500 na 1 školu po dobu celého projektu – lze zahrnout i více akcí na 1 škole).

 

 

 

 Pozvánku s upřesněním místa na termín 11. 12. Vám pošlu kolem 2. 12.

 

Úkoly vyplývající z tohoto zápisu:

1.     9 shora zmíněných škol poslat upravenou objednávku materiálu bez stavebnic

2.     Zaslat požadavky na zahraniční a tuzemské výměny na přiloženém tiskopise – všechny školy

 

Termín pro splnění úkolu: pátek 27. 11. 2009

 

 

                                                                           Rychnov n. K. 20. 11. 2009

Jiří Daniel

 hlavní manažer projektu

oblastní ředitel rychnovského jednatelství

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C/ Upravená objednávka materiálu bez stavebnic

Materiál

 

Jednotka

Orient.cena
 za jednotku

Počet
 jednotek

Oreint.cena
celkem

Dřevo materiál

 

 

 

 

Prkna síla 2 cm hoblovaná, šíře 12 cm,délka 2 m

kus

115,-

 

 

Prkna síla 2 cm hoblovaná, šíře 15 cm,délka 2 m

kus

175,-

 

 

Překližka 8 mm 122x244

kus

340,-

 

 

Překližka 4 mm 122x244

kus

220,-

 

 

Hranol 200x42x95 mm

kus

230,-

 

 

Hranol 200x40x40 mm

kus

 

 

 

Řezivo – lípa (kvalitní a řádně proschlá)
100x20x5 cm

kus

200,-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hutní materiál

Jednotka

Orient.cena
 za jednotku

Počet
 jednotek

Oreint.cena
celkem

 

 

 

 

 

Plech tl. 0,6 mm pozink

m2

106,-

 

 

Plech tl. 0,8 mm pozink

m2

160,-

 

 

Pásové železo 25x10

bm

50,-

 

 

Tyčovina Ø 10 mm

bm

33,75

 

 

Kulatina ocel Ø 30 mm

bm

200

 

 

Nerez plech tl. 0,8 mm

m2

1 450,-

 

 

Pásovina 30x50 mm

bm

320,-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

elektromateriál

Jednotka

Orient.cena
 za jednotku

Počet
 jednotek

Oreint.cena
celkem

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Razítko školy, podpis ředitele, datum                                        počet kroužků celkem

                                                                                      

 Celková cena materiálu:

Kontakt

Hospodářská Komora RK Bc. Petra Matějíčková

rychnov@komora-khk.cz

Hospodářská Komora RK
Panská 1492
516 01 Rychnov nad Kněžnou

494 620 179 nebo 602 509 411

Vyhledávání

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode